Czy bycie sobą to powód do samobójstwa?- recenzja "Notatki Samobójcy"

   

         Ostatnio miałam przyjemność czytać książkę napisaną przez Michaela Thomasa Forda pt. "Notatki Samobójcy".  Opowiada ona o piętnastoletnim Jeffie, który próbował popełnić samobójstwo, ale jego plan się nie powiada i chłopak trafia do szpitala psychiatrycznego.
        Książka podzielona jest na 45 rozdziałów z czego każdy to jeden dzień.
       Nawet jak na tak poważny tytuł ( reakcja dorosłych zazwyczaj wyglądała tak :😶) jest bardzo zabawna, w pewnych momentach zaskakująca oraz sarkastyczna.  Czyta się ją bardzo szybko, więc jest to kolejna zaleta.
        Postacie w tej powieści (tak jak w każdej) mają różne cechy. Jedna z postaci często mnie denerwowała, ale były też dobre postacie, czyli moje ulubione, a mianowicie: Jeff i Sadie.
                                                                 

                                                                           (!Spojler!)                                                      
       W trakcie czytania wymyśliłam sobie związek dwóch osób, Jeffa oraz Sadie, ale ona umarła.😕 Naprawdę, myślałam,że będą razem, a tu nic. No trudno w końcu zakończenie też jest niezłe. 😉
                                                                                                                                                 

    Moja opinia na temat tej książki jest dobra, mogła bym polecić  moim przyjaciółkom oraz znajomym. Można się przy niej pośmiać, nieraz zdziwić, ale też nauczyć się czegoś o nastoletnim buncie, miłości, albo o samobójcach. 

Komentarze