Jak książka spowodowała poruszenie.

   Hej!
Dzisiaj chciałabym wam zrecenzować komiks. Nosi on tytuł "Exitus Letalis". Może już o nim słyszeliście, albo czytaliście, w tym wypadku podzielcie się swoją opinią. A ja przejdę do konkretów.

         Tytuł : Exitus Letalis (Śmiertelne wyniki)
         Rodzaj : komiks
         Autor : Kattlett
         Wydawnictwo : Kotori
         Liczba tomów : 5
         Okładka : miękka
         Ilość stron : 100<
         Data wydania : 2014 r. (pierwszy tom)
         Grupa wiekowa : 16-18 lat
   
To są podstawowe informacje na temat tego. Moim zdaniem ta książka jest genialna, wciąga po jednej stronie, a opowiada o 18-letniej Evie, która jest psychologiem i jej pierwszym zadanie po studiach jest wyjechanie do Norwegi i poznanie przyczyny nieśmiertelności sześciu mężczyzn. (Davida, Ourella, Gabriella, Olivera, Michaela oraz Olivera)
Ma na to cały rok, ale od początku spotykają jakieś przygody, zaskoczenia lub rozczarowania.(Przysięgam, że nie będzie nudno.)
Muszę przyznać, że pierwszy raz się aż tak w coś wciągnęłam. W sumie nie tylko ja... Bo również :
moje przyjaciółki(jednej naprawdę ciężko dogodzić), moje dwie koleżanki z klasy (pozdrawiam 😉), mój kolega z klasy,który nie lubi czytać(również pozdrawiam😉) i aktualnie mam listę pięciu osób, które chciały by to przeczytać. Ja nie mogę w to uwierzyć! Pierwszy raz jakaś książka, którą czytałam znalazła takie uznanie u moich znajomych.        
To tyle na dzisiaj. Dziękuję za uwagę i zapraszam ponownie.😊
Tak wyglądają okładki(od lewej tom: 3,4,2)

Komentarze