Łamacz stereotypów #1 - polskie kino

  Ostatnio moja mama powiedziała, że chciałaby obejrzeć dobrą komedię. Ja z całą listą dobrych filmów poleciłam jej "Planetę Singli" oraz "Kobietę Sukcesu" (kocham! Musicie, chociaż raz♡), ale ona mówi, że nie lubi polskich filmów. Cztery razy ją do tych komedii namawiałam, ale przeczyła, bo mówiła, że w polskich filmach tylko przeklinają i są do bani, ale ostatecznie dała się przekonać i obejrzała singli. Siedzę na górze, z muzyką i z zamkniętymi drzwiami, a z dołu słychać szczery, głośny śmiech. Moja mama nie szczerzy się tak do wszystkiego, scena musi być naprawdę dobra skoro tak robi. Powiedziała mi, że to był film "bez przekleństw i ok".
  Tak o to mama przełamała swój stereotyp o każdym polskim filmie. Lecz to co zauważyłam, to to, że sporo osób, w tym i moja mama uczepiły się tego stereotypu po filmie "Botoks". Nie będę mówić nic więcej bo dla mnie były to przekleństwa i kilka słów.
  Ja nie zraziłam się do naszych produkcji, wręcz przeciwnie, zaczęłam je doceniać. Nawet powiem,że jak na razie przypadek naszego filmu popularnego za granicą jest "Sala Samobójców".  Ogólnie film jest genialny i mogłabym się nad nim wywodzić, ale to kiedy indziej.
  Od tego filmu zaczęłam bardziej interesować się naszymi filmami. I mam kilka propozycji nie do odrzucenia.

  1. Planeta Singli- 10/10
  2. Kobieta Sukcesu- 10/10
  3. Sala Samobójców- 10/10
  4. Wszystko co kocham- zależy na co patrzeć ale tak to 7/10 (początek ok, końcówka taka se)
  5. Płynące Wieżowce-  10/10 kolejny przykład filmu popularnego nie tylko u nas(ciekawe, że występuje w nich ten sam aktor 😉) 
  Mieliśmy filmy za granicą, teraz aktorzy. Pewnie zdążyliście zobaczyć przynajmniej zwiastun serialu z Netflix'a "1983" w której gra Maciek Musiał? Taki szoken, kiedy go tam zobaczyłam.

  To na tyle na teraz! Jeżeli znacie jakieś fajne filmy polskie, godne obejrzenia, lub popularne za granicą, podzielcie się. Chętnie poczytam. Ogólnie piszcie co chcecie, chcę znać wasze opinie. 

Pozdrawiam!!

Komentarze