Witam na moim nowym Blogu!

           Cześć!

Witam was serdecznie na moim nowym blogu. Tych starych i nowych czytelników. Jak pewnie wiecie miałam jeszcze jednego bloga,  który został na platformie www.blog.pl , a ona niestety zostaje zamknięta. Będzie ciężko się przyzwyczaić do owego wyglądu i tych tam... innych ustawień, ale postaram się w tego bloga poświęcić trochę więcej.
 Dzisiaj napisałam co będziecie mogli znaleźć na moim blogu oraz czemu warto blogować i jakie strony są do tego stworzone.
     1.  A więc, mam plan publikować tu:
  • moje opowiadania
  • moje przemyślenia
  • recenzje
  • przygody lub "daily vlogi" 
   Będą również moje zrobione zdjęcia.

   2.Czemu warto blogować?
Moim zdaniem możesz podzielić się z ludźmi tym co kochasz, oraz jest to szansa na poznanie kogoś ciekawego. Serdecznie was do tego zapraszam. 😉

3. Jak masz już pomysł to trzeba bloga założyć. Tylko gdzie? Oto kilka moich propozycji
  1. Blog.pl - najlepsza pod tym względem strona gdzie możesz założyć bloga. Masz do wyboru duży wybór wzorów, który możesz zmieniać, możesz również wstawiać jakieś " dodatki, które urozmaicał twoją stronę, oraz jest bardzo dobra i łatwa w obsłudze. Niestety strona ta zostanie za niedługo zamknięta.😢
  2. Blox  - u mnie niestety wystąpiły błędy i nie mogę tam się już zalogować, ale czytałam,że ma nawet dobre opinie, więc jak coś napiszcie mi jak to wygląda u was.
  3. Blogger - Jestem w trakcie używania i jestem zadowolona, ponieważ założenie mojego konta wyglądało kilka sekund. Wybrałam format oraz kolory strony, a potem wystarczyła tylko nazwa i gotowe! Szczególnie urzekło mnie to, że strona ta od razu połączyła się z moim g- mailem, co bardzo mi ułatwia pisanie. Bloggera możecie również zainstalować na telefonie. 
To tyle na dzisiaj! Zapraszam ponownie i na zakończenie chciałam powiedzieć,że wpis ten nie jest żadną reklamą, ani niczym podobnym.
    P.S. Zapraszam na instagrama: Koralicek

Komentarze